1. Właścicielem sklepu internetowego Edukatorium, działającego pod adresem www.edukatorium.edu.pl oraz https://edukatorium.elms.pl jest Edukatorium Marzena Żylińska , z siedzibą pod adresem ul. Storczykowa 4, 87-134 Stary Toruń, NIP: 956-10-64-120, REGON: 341073408.
  2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone poprzez stronę www.edukatorium.edu.pl realizowane są wyłącznie od poniedziałku do piątku, zaś zamówienia złożone przez https://edukatorium.elms.pl opłacone przelewem internetowym są realizowane automatycznie natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową i stacjonarną. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.
  3. Koszt wysyłki to 15 zł brutto za dostawę do paczkomatu lub 17 zł brutto za dostawę kurierską. Dla zamówień na kwotę 300 zł lub więcej koszty dostawy pokrywa Edukatorium.
  4. Płatności za zakupione towary i usługi można dokonywać na nr konta bankowego: mBank S.A. 64 1140 2004 0000 3102 7601 0140 lub za pomocą systemów szybkich płatności internetowych PayU. Zakupy dokonane przelewem tradycyjnym będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty (z wyłączeniem dni weekendowych).
  5. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.
  6. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
  7. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny (kontakt).
  8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sprzedający zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji.
  9. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy lub odbioru, zgodnie z formularzem zamówienia.
  10. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. Dla zamówień na kwotę wyższą niż 300 zł koszty przesyłki pokrywa Sprzedający.
  11. Wysyłka dokonywana jest za pomocą firmy In-Post.
  12. Dostarczenie Produktów w postaci elektronicznej oraz świadczenie Usług nie pociąga za sobą kosztów doręczenia.
  13. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  14. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  15.  Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  16. Klient może utworzyć konto klienta. Utworzenie konta klienta następuje wskutek umowy o prowadzenie konta klienta zawartej pomiędzy Sprzedawcą i Klientem na czas nieoznaczony.
  17. W celu utworzenia konta klienta konieczna jest rejestracja. Utworzenie konta umożliwia dostęp do panelu klienta i ułatwia Klientowi składanie kolejnych zamówień, bez ponownego podawania danych oraz umożliwia sprawdzanie stanu zamówienia.
  18. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  19. Założenie konta klienta jest możliwe po uprzednim:
    1. Zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu
    2. Zaakceptowaniu i wyrażeniu zgody na treść Regulaminu
    3. Wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta
    4. Ustanowieniu loginu i hasła do konta klienta
    5. Zaznaczenie opcji wyboru woli kupującego założenie konta
  20. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w momencie zakładania konta.
  21. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki ujawnienia przez Klienta osobom trzecim hasła do konta oraz loginu.
  22. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
  23. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta klienta wysyłając powiadomienie na adres poczty elektronicznej Klienta. Wypowiedzenie może być dokonane, jeśli Klient korzysta z funkcji sklepu internetowego w sposób zakłócający funkcjonowanie sklepu lub naruszający prawa innych klientów i/lub osób trzecich, lub klient podejmuje działania polegające na rozsyłaniu niezamówionej informacji handlowej, lub podejmuje innego rodzaju działania określone, jako SPAM, lub działa na niekorzyść Sprzedawcy.
  24. Klient może składać zamówienia bez zakładania konta.
  25. Składając zamówienie bez zakładania konta Klient powinien zaakceptować Regulamin i wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta.
  26. Realizacja zamówienia na towary dokonywana jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia wpłynięcia zamówienia.
  27. W przypadku Produktów elektronicznych np. szkoleń online czy e-booków wysyłka Produktu do pobrania lub dostęp do danego kursu online czy webinarium następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danego Produktu elektronicznego. Dostawa zamówionych Produktów elektronicznych odbywa się nieodpłatnie, w ramach usługi utrzymania Konta Klienta.
  28.  

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Akceptujemy zwroty zamówionych w naszym sklepie produktów:

a) Mają Państwo prawo jako konsumenci odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie produktu lub od daty otrzymania ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. Edukatorium Marzena Żylińska, ul. Storczykowa 4, 87-134 Stary Toruń, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie można przesłać do nas pocztą lub drogą elektroniczną na adres kontakt@edukatorium.edu.pl. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  1. Zwrotowi ani odstąpieniu od umowy nie podlega dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

c) Edukatorium zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów produktów zniszczonych lub noszących ślady użytkowania.

d) Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów spersonalizowanych (powiązanych ze świadczeniami o właściwościach określonych przez Kupującego), np. z dedykacją.

e) Firma Edukatorium Marzena Żylińska nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu zwrotu. Koszt zwrotu ponosi Kupujący.


Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu, nie później niż 7 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

 

Proces reklamacji:

 

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

W celu reklamacji prześlij nam opis wady na kontakt@edukatorium.edu.pl wraz z numerem zamówienia.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy lub Sprzedający dokona zwrotu należności na konto Kupującego. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z Kupującym i powiadomimy o decyzji.

 

  1. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności.
  2. Korzystanie ze strony internetowej www.edukatorium.edu.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).